25 de gener 2015

1ª RUTA DE LA BOIRA




La Boira de Ponent.cat i Boira Bike presenten la 1a Ruta de la Boira, una caminada popular pel Pla d'Urgell el pròxim 24 de gener. L'hora de sortida serà a les 9:30 h., davant del Poliesportiu del Palau d'Anglesola (s'aconsella venir 30 minuts abans per facilitar els preparatius).

Hi haurà dues rutes, una de curta (10km) i una altra de llarga (22km) ambdues circulars, sense cap dificultat, assequible per tothom que li agradi caminar, amb un avituallament de productes de proximitat a la meitat del recorregut i una altre al final de la ruta, cotxe escombra, mercat d'artesans i visita a llocs emblemàtics de la zona. 

Vine a la 1a Caminada de la Boira el pròxim dia 24 de gener al Palau d'Anglesola. Preu de la inscripció: €12 no federats i €10 federats.

Fes clic al següent botó per realitzar la teva inscripció:





Segueix-nos al Facebook, al Twitter, a l'Instagram o al nostre bloc per estar al corrent d'aquesta caminada i d'altres esdeveniments que organitzem!


2 comentaris:

  1. Jo sóc Mrs Rose de ROSE ENCANTERI RICÍ TEMPLE i tinc ajudar les persones arreu del món amb allà problema per exemple sota
    (1) si es vol el seu ex amant de nou a vostè amb dins les 24 hores. em pot ajudar amb el meu poderós encanteri.
    (2) teniu problemes per quedar embarassada? em pot ajudar amb el meu poderós encanteri.
    (3) si voleu que el seu marit/muller per estimar-te sempre em pot ajudar amb el meu poderós encanteri.
    (4) si vostè necessita ajuda financera. em pot ajudar amb el meu poderós encanteri.
    (5) si voleu que el seu negoci prosperar em pot ajudar amb el meu poderós encanteri.
    (6) si vostè voleu aturar el seu divorci o vol un divorci amb problema.
    (7) si necessiteu encanteri sort per guanyar loteries. em pot ajudar amb el meu poderós encanteri.
    (8) si vostè té qualsevol malaltia com (H I V), (càncer) o qualsevol altra malaltia pot ajudar amb el meu poderós encanteri.
    (9) si voleu ser promocionats a la seva oficina em pot ajudar amb el meu poderós encanteri.
    (10) si voleu gent a obeir les seves paraules i així el seu desig em pot ajudar amb el meu fort
    (11) si vostè vol ser el president de govern local, governador o president del teu país em pot ajudar amb el meu poderós encanteri.
    (12) aturar el seu matrimoni o relació de trencar part em pot ajudar amb el meu poderós encanteri.
    (13) es necessita un poderós encanteri d'aconseguir un molt molt bo i pagant feina pot ajudar vostè.
    Aquells són algun exemple de què puc fer per a vostè amb el meu poderós encanteri.
    Tot el que has de fer és per tu per contactar amb mi mitjançant correu electrònic: v.spellcaster@aol.com
    Gràcies
    Mrs Rose
    correu electrònic: v.spellcaster@aol.com

    ResponElimina
  2. Am writing this article to appreciate the good work of DR OGUDUGU that helped me recently to bring back my wife that left me for another man for no reason for the past 3 years. After seeing a post of a woman on the internet testifying of how she was helped by DR OGUDUGU. I also decided to contact him for help because all i wanted was for me to get my wife, happiness and to make sure that my child grows up with his mother. Am happy today that he helped me and i can proudly say that my wife is now with me again and she is now in love with me like never before. Are you in need of any help in your relationship like getting back your man, wife, boyfriend, girlfriend, winning of lotteries, herbal cure for sickness or job promotion E.T.C. Viewers reading my post that needs the help of DR OGUDUGU should contact him now on his E-mail: GREATOGUDUGU@GMAIL.COM...THANK YOU SIR!!!

    ResponElimina